Ajankohtaista
MYYNNIN MAAILMAN VARJELLUIN SALAISUUS
Asiakkaan ostopäätöshetki on myyntiorganisaation onnistumisen totuuden hetki. Pääsäännön mukaisia lopputulemia on asiakkaan näkökulmasta kolme: i) asiakas ostaa, ii) asiakas jättää kokonaan ostamatta tai iii) asiakas ...
ARVOMYYNNIN TOIMINTAMALLIIN SIIRTYMINEN: PALKITSEMISJÄRJESTELMÄKONFLIKTI
90 prosenttia asiakkaista haluaa ostaa arvoa, ei hintaa. 90 prosenttia myyjistä myy asiakkaille hintaa, ei arvoa! Matematiikan viitoittava kuva on yksiselitteisen kirkas: Myyjä ja Asiakas ...
KOLME STRATEGISTA HARHA-ASKELTA
Kaiken myynnin johtamisen kehittämisen lähtökohtana tulisi olla aina asiakasetu ja hyöty. Valtaosa organisaatioista ottaa kuitenkin johtonsa johdolla strategisia harha-askeleita vain löytäen itsensä ennen pitkää toimialan ...
MOTIVAATIOTEKIJÖITÄ
Johdettavan suorituskyvyn yhtälö on julma. Vaikka johdettava olisi tunnustettu huippuosaaja, toiminta ei ole tuloksellista, mikäli huippuosaaja on ajautunut nollatahtotilaan. Jos tahto on nolla, huippuosaaja ei ...