Ajankohtaista

MYYNNIN MAAILMAN VARJELLUIN SALAISUUS

Asiakkaan ostopäätöshetki on myyntiorganisaation onnistumisen totuuden hetki. Pääsäännön mukaisia lopputulemia on asiakkaan näkökulmasta kolme: i) asiakas ostaa, ii) asiakas jättää kokonaan ostamatta tai iii) asiakas ...

ARVOMYYNNIN TOIMINTAMALLIIN SIIRTYMINEN: PALKITSEMISJÄRJESTELMÄKONFLIKTI

90 prosenttia asiakkaista haluaa ostaa arvoa, ei hintaa. 90 prosenttia myyjistä myy asiakkaille hintaa, ei arvoa! Matematiikan viitoittava kuva on yksiselitteisen kirkas: Myyjä ja Asiakas ...

KOLME STRATEGISTA HARHA-ASKELTA

Kaiken myynnin johtamisen kehittämisen lähtökohtana tulisi olla aina asiakasetu ja hyöty. Valtaosa organisaatioista ottaa kuitenkin johtonsa johdolla strategisia harha-askeleita vain löytäen itsensä ennen pitkää toimialan ...

MOTIVAATIOTEKIJÖITÄ

Johdettavan suorituskyvyn yhtälö on julma. Vaikka johdettava olisi tunnustettu huippuosaaja, toiminta ei ole tuloksellista, mikäli huippuosaaja on ajautunut nollatahtotilaan. Jos tahto on nolla, huippuosaaja ei ...